Nadal czuć się większość badań pacjentów "trudne" fokus na same cechy pacjentów. Hinchey i Jackson kompilacje pracy na istniejących badań czynniki należy rozważyć pełniejszego obrazu, biorąc pod uwagę zarówno pacjentów i klinicystów wyniki pacjentów związane z "trudne", jak również oceny wpływu na zdrowie.
Uczęszczał do ogółem 750 dorosłych, które uczestniczyły samouczek kliniki podstawową opiekę medyczną. Przed konsultacji autorów ocenić ich symptomy, oczekiwań, ogólny stan zdrowia, tak jak Ty, fizycznie, społecznie sigaud i emocjonalnej jak również czy te dorosłych miał psychiczna. Niezwłocznie po odwiedzin w zadowalający sposób z posiedzeniem wszelkie niespełnione oczekiwania i ich poziomy były zadawane respondentów zaufania dostawcą usług opieki zdrowotnej. Dwa tygodnie później objawy zostały poddane weryfikacji. Dodatkowo klinicyści zostały poproszone o przedstawienie stawki, jak trudno było spotkanie po każdej wizycie.
Autorzy znaleźć tego 18 procent pacjentów jako "trudne" zostały przeprowadzone. Właściwości pacjenta i lekarz przyczyniły się do spotkania "trudne". W szczególności "trudne" pacjentów często używane więcej symptomy, co gorsza stanu funkcjonalnego, kliniki i leżące u podstaw zaburzenia psychiczne niż-trudne pacjentów raczej być. Podać mniej trudne napotka klinicystów stylem otwartej komunikacji i posiadających więcej doświadczenia. Ortodonta Warszawa W rezultacie pacjentów z napotka trudności są mniej o niższej zaufanie użytkownika klinicysty i większej liczby niespełnione oczekiwania. Dwa tygodnie później one zostały pogorszenie objawy dużo więcej doświadczenia.
Odniesienia
1. Hinchey SA & Jackson J (2011). Kohorty badań oceny spełnia trudne pacjentów w klinice walk-in podstawową opiekę medyczną; Zmienne predykcyjne i rezultatów. Dziennika medycyny ogólnymi wewnętrznego; DOI 10.1007/s11606-010-1620-6
(2) Dzienniku ogólne interna jest Dzienniku Urzędowym społeczeństwa medycyny ogólnymi wewnętrznego.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz